Mókalista

Mottó: "Mert mosolyogni minden nap muszáj!"
Vicces dolgok a világ(háló)ról. Viccek, szövegek, képek, videók.

(Tudom-tudom, némelyik ezer éves, de egy újszülöttnek minden vicc új.)

Címkék

(18) (51) állat (197) angol (200) autó (148) egysoros (83) fárasztó (123) festés (2) illúzió (2) it (60) játék (25) kép (752) képrejtvény (13) minden napra egy mikulas (6) motor (22) nap mondása (47) politika (8) reklám (59) szobor (8) szövegelés (290) vicc (281) videó (561) zene (175) Címkefelhő

Dzsinn

2010.10.31. 15:07 :: Beküldő

Az újdonsült házaspár golfozik. A nő véletlenül nagyot üt a labdába, és az betöri a közeli ház ablakját. A férfi és a nő bemegy bocsánatot kérni, s ahogy belépnek a házba, egy két méter magas, fekete börű ember áll elöttük.
- Kérem, bocsásson meg! - könyörög a férfi.
- Semmi baj - mondja a fekete. Én egy dzsinn vagyok, és több száz éve be voltam zárva egy vázába, amit most összetörtek. Cserébe teljesítem minden kívánságotokat.
- Szeretném, ha sok pénzünk lenne - mondja a nő
- Én sok szép kocsit szertnék. - mondja a férfi
- És minden városban egy szép nyaraló - mondják együtt. A dzsinn hármat csettint, és azt mondja:
- A bankszámlátokon a világ összes pénze fennt van, a rengeteg gyönyörű autó vár odahaza, és gyönyürű kempingházaitok vannak. De most én kérek valamit.
- Mit? - kérdi a férfi.
- Szeretnék lefeküdni a feleségeddel.
- Rendben van, mert annyi jó tettél velünk.
3 óra múlva visszajön a dzsinn, és az asszony, akinek remeg a lába.
- Hány évesek vagytok? - kérdi a dzsinn.
- Én 25 a feleségem pedig 21- feleli a férj.
- És még hisztek a dzsinnekben???


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr62380910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása