Levél a nagylánytól

2010.09.16. 15:07 :: Beküldő

Az apa hazaér a munkából, és benyit a lánya szobájába. Egy levelet talál az ágyon, azonnal mohón olvasni kezdi, remegő kezekkel.

Kedves Anya, Apa!
Nagy sajnálattal tudatom, hogy elszöktem az új barátommal. Igazi szerelmettaláltam általa és annyira aranyos; különösen a piercingjei, sebhelyei,tetoválásai, és a hatalmas motorja. Ez még nem minden. Terhes vagyok és Ahmed azt mondta, hogy igazán boldogok leszünk az erdőben, a lakókocsijában. Több gyereket is akar tőlem és nekem ez a nagy álmom. Már tudom, hogy a marihuana nem káros, ezért azt fogunk termeszteni magunknak, és a barátainknak. Ők védenek bennünket. Közben majd imádkozunk az AIDS ellenszeréért, hogy Ahmed jobban legyen... A pénz miatt ne aggódjatok. Ahmed lebeszélte Leroy-jal és Jamal-lal, hogy szerepelhetek a filmjeikben, amiket az alagsorban forgatnak. $50-t kapok egy jelenetért, még 50-et, ha 3-nál több pasival csinálom, és még100-at, ha ló is van az adott jelenetben.
 
Kedves anya, mivel most vagyok 15 éves, tudom hogyan vigyázzak magamra. Majd egyszer meglátogatlak benneteket, és találkozhattok az unokáitokkal.

Üdvözöl Benneteket: szerető lányotok

Ui: Apa, ez természetesen nem igaz, a szomszédban vagyok, és TV-zek. Csak meg szerettem volna mutatni neked, hogy van rosszabb is annál, mintha az ALBACOMP KIKAP EGY KIHAGYOTT BÜNTETŐ MIATT! ! !


Szólj hozzá!

Címkék: szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr12286176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása