Mit mondanak a nők, ha rajtakapják őket?

2010.07.13. 17:09 :: Beküldő

Az angol:
- Darling, ha időben tájékoztattál volna mikor jössz haza, elkerülhető lett volna ez a mindekettőnknek kínos helyzet.
 
A német:
- Hans, ma a szokásosnál 4 perccel és 45 másodperccel korábban jöttél haza. Ezt meg kell magyaráznod!
 
A francia:
- Jean, milyen jó, hogy jössz. Jacques már nem bírja tovább.
 
A svéd:
- Te vagy az, Olaf? Én már ugyan kész vagyok, de Sven még szórakozna. Csatlakozz.
 
Az orosz:
- Iván, végre egy igazi férfi! Ez itt még fel sem pofozott előtte.
 
A zsidó:
- Izsák, te vagy? De akkor ki a fene fekszik rajtam?
 
A román:
- Kedvesem, ne aggódj, előre fizetett.
 
A magyar (miközben kiugrik az ágyból):
- István, kinek hiszel jobban: nekem, vagy a szemednek?
 
A cseh:
- Pepa, nyugodt lehetsz. Most tudtam meg, hogy ő lesz a főnököd.
 
A székely:
- Kend az összes pálinkát megitta, mi mással tudtam volna megkínálni?
 
A cigány:
- Gázsikám, há de jó hogy gyüssz! Itt márásztálom máán 2 órájá, hogy el tuggyád lopni á pénztárcáját!


Szólj hozzá!

Címkék: szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr281945485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása