Mókalista

Mottó: "Mert mosolyogni minden nap muszáj!"
Vicces dolgok a világ(háló)ról. Viccek, szövegek, képek, videók.

(Tudom-tudom, némelyik ezer éves, de egy újszülöttnek minden vicc új.)

Címkék

(18) (51) állat (197) angol (200) autó (148) egysoros (83) fárasztó (123) festés (2) illúzió (2) it (60) játék (25) kép (752) képrejtvény (13) minden napra egy mikulas (6) motor (22) nap mondása (47) politika (8) reklám (59) szobor (8) szövegelés (290) vicc (281) videó (561) zene (175) Címkefelhő

Viccek

2010.04.09. 15:07 :: Beküldő

Pistikéék vacsoráznak és megkérdezi az apját:
- Apu, mi az a bordélyház?
Apjában megáll az ütő, elejti a kezében lévő kanalat, majd végül válaszol:
- Az egy olyan hely, ahol pénzért szeretetet lehet kapni.
Pistike másnap el is megy bordélyházba, ahol a madam fogadja...
- Csókolom, apukám azt mondta, hogy itt pénzért szeretetet lehet kapni.
A madam egy kicsit meglepődik, de mivel elküldeni nem akarja ad neki
palacsintát, amit Pistike meg is eszik.
Este újra együtt a család, vacsoráznak.
- Képzeld apu, voltam bordélyházban.
- És? - kérdi az apja rémülten.
- Hát, hárommal elbírtam, a negyediket meg szétteríttem és kinyaltam.

 

Az amerikai Budapesten utazik taxival, és kérdezgeti a sofőrt:
- Mi az ott?
- Az a Lánchíd.
- Igen? És mennyi ideig épült?
- 3 évig.
- Csakugyan? Nálunk Amerikában egy ilyen 1 év alatt elkészül.
Mennek tovább.
- És az ott mi?
- Az a Halászbástya.
- Igen? És mennyi ideig épült?
- 5 évig.
- Áh, nálunk egy ilyen 2 év alatt felépül.
Így megy ez egy darabig, míg végül a taxis megunja. Azonban jön a következő
kérdés a Parlament előtt.
- És ez a nagy épület micsoda?
Mire a taxis:
- Nem tudom, reggel még nem volt itt...

 

A repülőre felszáll egy fazon, akinek hatalmas zöld folt éktelenkedik a
szeme alatt. Elfoglalja ülőhelyét, majd miután elindult a gép észreveszi,
hogy a mellette ülő férfinak is hasoló mokesz éktelenkedik a szeme alatt és
megkérdezi:
- Ne haragudjon de magával mi történt?
Férfi:
- Hát ha szabad ezt mondanom az én vesztemet egy freud-i elszólás okozta.
Ugyanis a reptér információjánál egy gyönyörű szép, szőke, dús keblű hölgy
ült és én megakartam kérdezni, hogy merre van a mellékhelység, de
véletlenül azt mondtam, hogy melle van nagy, a szentségit. Erre már repült
is a pofon és igy került a folt a szemem alá.
- Aha! - modja a másik.
- Tulajdonképpen akkor az én vesztemet is egy ilyen elszólás okozta,
ugyanis reggeli közben azt akartam mondani a feleségemnek, hogy drága
szívem töltsél már nekem még egy pohár kávét legyél szíves és ehelyett azt
mondtam, hogy a kurva anyádat te dagadt, egocentrikus picsa, te basztad el
az életem.

 

Szőke a boltban:
- Felpróbálhatom azt a szoknyát ott a kirakatban?
- Természetesen, de próbafülkénk is van.

 

Egy propagandaturné keretében Bush elnök meglátogat egy amerikai iskolát,
hogy elmagyarázza a diákoknak politikája lényegét.
A tanár kéri a gyerekeket, hogy kérdezzenek bátran. Kis Bob kérdez először:
- Elnök úr, nekem lenne három kérdésem.
1. Hogyan lehetséges, hogy bár a szavazatszámláláson alulmaradt, mégis ön
nyerte meg a választásokat?
2. Miért akarja Irakot minden indok nélkül megtámadni?
3. Nem gondolja, hogy a hirosimai atombomba volt minden idők legnagyobb
terrortámadása?
Ebben a pillanatban megszólal a csengő, és az összes diák kirohan a
teremből szünetre. Amikor visszatérnek, Bush elnök ismét kéri a diákokat,
hogy kérdezzenek nyugodtan. Ezúttal Joey kér szót:
- Elnök úr, nekem öt kérdésem van.
1. Hogyan lehetséges, hogy bár a szavazatszámláláson alulmaradt, mégis ön
nyerte meg a választásokat.
2. Miért akarja Irakot minden indok nélkül megtámadni?
3. Nem gondolja, hogy a hirosimai atombomba volt minden idők legnagyobb
terrortámadása?
4. Hogy lehet az, hogy az előbb 20 perccel hamarabb csöngettek ki?
5. És végül: hova tűnt Bob?


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr681609025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása