Mókalista

Mottó: "Mert mosolyogni minden nap muszáj!"
Vicces dolgok a világ(háló)ról. Viccek, szövegek, képek, videók.

(Tudom-tudom, némelyik ezer éves, de egy újszülöttnek minden vicc új.)

Címkék

(18) (51) állat (197) angol (200) autó (148) egysoros (83) fárasztó (123) festés (2) illúzió (2) it (60) játék (25) kép (752) képrejtvény (13) minden napra egy mikulas (6) motor (22) nap mondása (47) politika (8) reklám (59) szobor (8) szövegelés (290) vicc (281) videó (561) zene (175) Címkefelhő

Óvodások mondták

2010.03.05. 15:07 :: Beküldő

- Nem értem, minek csináltak ide utcát, ha egyszer behajtani tilos!?

- Nem  megyek ki a napra, mert fejszúrást kapok!

- Anya, nem bántalak meg azzal, ha azt mondom, hogy ez a krumpli most nem olyan finom, de amit máskor szoktál főzni az nagyon finom szokott lenni?

- Te láttál már olyan anyukát,  aki jól járt, ha erőltette a  gyerekét?

A kislányomnak, egy régi kulcsot adtam játszani.
- És hol az ajtó, amit nyitni lehet vele? -  kérdezte.
Azt feleltem, hogy fogalmam sincs.
Ő csodálkozva végigmért, és  megjegyezte:
- A kulcsot szokták elveszíteni, nem az ajtót.

Ágyba  dugtam a három és ötéves lányaimat. Átöltöztem egy régi melegítőalsóba és  kinyúlt pólóba, majd bementem a fürdőszobába hajat mosni. Még ott is hallottam, hogy veszekednek. Egy ideig hallgattam, majd törölközőt csavartam a fejemre, berontottam a szobájukba és leordítottam őket. Útban visszafelé  még hallottam, ahogy a hároméves megkérdezi nővérét:
- Te Réka, ez meg ki volt?

Kisfiammal (3 éves) sétálunk, és lát egy lefektetett biciklit a pázsiton:
- Szegény bicikli, megdöglött.

Nagyapánk csigalassúsággal ette a joghurtját.
- Figyelj, nagypapa - mondta az öcsém -, csak három nap a szavatossága.

Négyéves fiam sehogy sem boldogult a  köhögés elleni szirupja kupakjával, és végül azt kérdezte:
- Miért nem  tudom én ezt kinyitni?
- Mert biztonsági zár van rajta, hogy gyerekek ne tudják kinyitni - feleltem.
Még egyszer próbálkozott a kupakkal, aztán azt  kérdezte:
- De honnan tudja, hogy én gyerek vagyok? 
 


Szólj hozzá!

Címkék: szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr781666523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása