Viccek

2010.02.28. 15:07 :: Beküldő

- Miért nem helyes dolog a házasság előtti szex?
- Mert könnyen lekésheted miatta az esküvőd.

- Mi a különbség a vöröshagyma és az anyós között?
- Ha az anyóst szeleteled, nem sírsz.

- Honnan tudni, hogy tüzel a kutyánk?
- Fogy a szén a pincéből.

Szeretnék már egy barátnőt, akinek a neve nem .jpg-re végződik!

Repülőn, miután leálltak a motorok:
-Kérem, mindenki maradjon a helyén, ne nehezítsék meg az azonosítást... Köszönjük!

Jó pap holtig él.

Apróhirdetés:
Fiatal, jóképű üzletember vagyok. Hat autóm, két mobilom van, és egy nyaralóm a Karib-tengeren. Nem keresek senkit, csak dicsekedni akartam.

- Hol terem a floppy lemez?
- Diszkréten.

- Mit mondott a nyuszika amikor lemászott a rókáról?
- Meghúztam a ravaszt!

Már hetedik éve, hogy anyósom átjön karácsonykor. Idén újítunk. Beengedjük.

Tegnap megmentettem egy lányt a nemi erőszaktól. Uralkodtam magamon.

- Mi a különbség a hihi és a húha között?
- Kb. 10 centi.

Én az a fickó vagyok, aki megérdemli, hogy olyan nője legyen, akit nem érdemel meg.

Én már nem hiszek semmiben! A múltkor is bementem egy ajtón, amire az volt írva, hogy NŐK, de csak budi volt.

Először megtanítanak járni és beszélni, később azt mondják: "Ülj nyugodtan és maradj csendben" !!!

Annyira gyötör az álmatlanság, hogy már a munkahelyemen se tudok aludni.

Akármilyen rossz is a kölyök, adókedvezménynek megteszi.

Az ideális nő olyan, mint a hold. Este jön, reggel megy.

Vétkezni emberi dolog, de isteni érzés.

Azt mondják, a férfiak állandóan a szexre gondolnak. Ez nem igaz, sokszor eszükbe jut a sör is.

Kórustag voltam, amíg rá nem jöttek, honnan jön a zaj.

Házasság? Nem szaporodom fogságban!

Nyitott ablaknál aludni jó, de nővel még jobb!

- Mit kell csinálni az anyóssal, ha véletlenül elalszik?
- Újra meg kell gyújtani!


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr201663924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása