Mókalista

Mottó: "Mert mosolyogni minden nap muszáj!"
Vicces dolgok a világ(háló)ról. Viccek, szövegek, képek, videók.

(Tudom-tudom, némelyik ezer éves, de egy újszülöttnek minden vicc új.)

Címkék

(18) (51) állat (197) angol (200) autó (148) egysoros (83) fárasztó (123) festés (2) illúzió (2) it (60) játék (25) kép (752) képrejtvény (13) minden napra egy mikulas (6) motor (22) nap mondása (47) politika (8) reklám (59) szobor (8) szövegelés (290) vicc (281) videó (561) zene (175) Címkefelhő

Nehéz az iskola

2010.02.27. 15:07 :: Beküldő

Egy nap Pistike hazamegy az iskolából. Kérdezi az apja:
  - Mi történt az iskolában?
  - Kaptam két egyest.
  - Miből kaptad?
  - Egyiket élővilágból, a másikat földrajzból.
  - Miért, mire nem tudtál válaszolni?
  - Élővilágból kérdezte a tanár néni, hogy miért bőg a tehén, ha fejik? Én meg azt válaszoltam, hogy a tanárnő sem szereti, ha rángatják a csöcsét.
  - És földrajzból miért kaptad?
  - A tanárnő megkérdezte, kb. milyen messze van Afrika? Erre én azt válaszoltam, hogy nem lehet túl messze, mert a néger bácsi, aki a szomszéd nénit kúrogatja, biciklivel szokott jönni.


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr671663728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása