Nagypapa

2010.02.21. 09:01 :: Beküldő

- Nagypapa, neked volt valami hobbid fiatal korodban?
- Igen, a vadászat, és a nők.
- És mire vadásztál?
- Nőkre.

 

A nagypapa vadászélményeit meséli:
- És akkor egyszercsak az a hatalmas medve elindult felém. Megcéloztam, de a puskám csütörtököt mondott. A medve meg egyre közelebb ért hozzám, és vicsorgatta a fogait... Befostam...
- Ez érthető, nagypapa, ilyen helyzetben ez bárkivel előfordult volna...
- De nem akkor... Most.

 

A nagypapa már megint a vadászélményeit meséli:
- Lelőttem az őzet az erdőben, messze minden lakott településtől. Valahogy haza kellett vinni. Fogtam,  a nyakamba vettem a lábait..
Ekkor csöngetnek, nagypapa kimegy átveszi a postástól a levelet, majd visszajön.
- Hol is tartottam?
- Ott, hogy a nyakadba vetted a lábait.
- Ja, igen. És csak nyaltam, csak nyaltam, csak nyaltam...


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr851613744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása