Mókalista

Mottó: "Mert mosolyogni minden nap muszáj!"
Vicces dolgok a világ(háló)ról. Viccek, szövegek, képek, videók.

(Tudom-tudom, némelyik ezer éves, de egy újszülöttnek minden vicc új.)

Címkék

(18) (51) állat (197) angol (200) autó (148) egysoros (83) fárasztó (123) festés (2) illúzió (2) it (60) játék (25) kép (752) képrejtvény (13) minden napra egy mikulas (6) motor (22) nap mondása (47) politika (8) reklám (59) szobor (8) szövegelés (290) vicc (281) videó (561) zene (175) Címkefelhő

Segélykérő rovat

2010.01.28. 13:05 :: Beküldő

Kedves Walter!

Szeretném, ha segítenél nekem.

Tegnap amikor elmentem otthonról dolgozni, a férjem otthon maradt és tévét nézett szokása szerint. De nem jutottam túl messzire, mert a kocsim motorjával történt valami. Haza sétáltam, hogy a férjem segitségét kérem. Amikor haza értem nem hittem a szememnek. A hálószobai nagy tükörben illegette magát az én fehérnemüjeimben, lábán az új szandálommal és a pipere táskám tartalmát is magára kente.
32 éves vagyok a férjem 34 és 12 éve vagyunk házasok. Amikor így lebukott azt próbálta bemesélni, hogy azért öltözött az én alsó ruháimba, mert nem találta a sajátját. De amikor azt kérdeztem, hogy miért festette ki az arcát könnyekben tört ki és bevallotta, hogy már 6 hónapja viseli titokban a cuccaimat. Megfenyegettem, hogy ha nem hagyja abba elhagyom.
6 hónapja bocsájtották el a munkahelyéről és azóta teljesen a padlón van. Nagyon szeretem a férjemet, de mióta ultimátumot kapott három lépés távolságot tart. Úgy érzem, hogy nem tudok közelebb kerülni hozzá. Kérlek segíts!
Köszönettel: Shaila

---------------------------------------

Kedves Shaila!

Annak, hogy megállt a kocsi motorja ilyen rövid vezetés után nagyon sok hibája lehet. Először is azt nézd meg, hogy van-e elég benzined. Ha igen akkor lehetséges, hogy a benzin pumpával van a baj. De ha az is működik, akkor biztos, hogy nem kap elég levegőt vagy a gyertyák piszkosak és nincsen szikra. Remélem, ezzel segíteni tudtam.

Üdvözlettel: Walter


Szólj hozzá!

Címkék: szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr251634552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása