Napi bölcsességek

2009.12.24. 09:01 :: Beküldő

"Az ember egy csomó dolgot nem értékel, amikor egyházi iskolába jár. Pl. hogy naponta elfenekeli egy apácajelmezes, középkorú nő. Később komoly összegeket kell fizetnie ilyesmiért."

"Mindenki kérdez hülyeségeket, én miért nem?"

"Az emberek 66%-a nem tud számolni. Basszus, az majdnem a fele!"

"Gyerekkorom óta rajongok Michael Jacksonért. Igaz, gyerekkoromban még ő is rajongott értem."

"Amikor elvégeztem az iskolát, arra vágytam, hogy havi nettó 60 ezret keressek, és legyen egy 2-es Golfom. Mára mindez teljesült."

"A nyúl az egy igazi jellem. Ott ül a fűben, mégse szívja el."

"Ha az élet csak citromot ad, csinálj limonádét. Vagy kérj hozzá Martinit."

"Fiatalkorom óta sportolok. Izmos és egészséges halott szeretnék lenni."

"Értem, hogy gőzgép, de mi hajtja?"

"Csak az nem fél, akinek nincs fantáziája."

"Az öregedésnek 3 biztos jele van: 1 - elfelejtesz dolgokat, 2 - izé..."


Szólj hozzá!

Címkék: egysoros szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr391612690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása