Egyéb viccek

2010.09.11. 15:07 :: Beküldő

A halálos ágyán kérdezi Samu Ráhelt:
- Ráhel, itt voltál velem, mikor a nácik elvették tűlünk az első boltunkat?
- Itt voltam, Samu.
- Velem voltál, mikor elvittek minket a koncentrációs táborba?
- Veled voltam.
- Velem voltál akkor is, mikor a nácik elvették tőlünk a második boltunkat is?
- Akkor is veled voltam.
- És most is itt vagy velem a halálos ágyamnál?
- Most is itt vagyok.
- Ráhel, Ráhel, nem hozol szerencsét!

 

Piroska bemegy a nagymamához, a fejtámlánál egy-egy SS tiszt posztol. A kiscsaj kezdi a defaulttal:
- Nagymama, miért ilyen nagy a füled?
- Hogy jobban halljalak!
- Nagymama, miért ilyen nagy a szemed?
- Hogy jobban lássalak!
- Nagymama, miért ilyen nagy az orrod?
- Kuuusss....

 

Végre megtudtam mi volt a nagyapám a katonaságnál: villanyszerelő. Megtaláltam a padláson a sisakját a két villámmal.


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr712282223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása