bash.hu

2010.08.08. 09:01 :: Beküldő

<ragcsi> en meg kelloen ideges vagyok
<ragcsi> 20 percig foztem ezt a kurva tesztat mire vegre megfott
<sevcsik> hat mert most mar ovatosabb hogy az elozot szenne egetted
<ragcsi> elkezdtem rareszelni a sajtot, de a szagbol hamar rajottem, hogy a sajt reszelo feloli, szamomra reszeleskor nem lathato oldala szabalyosan zold a penesztol
<ragcsi> persze ekkorra mar a penesz nagyresze a forro tesztara kezdett olvadni
<ragcsi> 10 percet toltottem a ket komponens szetvalasztasaval
<ragcsi> ezek utan vegre rareszeltem a megfelelo sajtot
<ragcsi> majd gondolkodas nelkul raboritottam az egeszre egy fel doboz romlott tejfolt
<ragcsi> es epp az iment ontottem ki a wc-be az egeszet.
<ragcsi> szoval mostmar nem csak ehes, de kurvaideges is vagyok


Szólj hozzá!

Címkék: szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr252146980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása