Napi rövidek

2010.05.12. 17:09 :: Beküldő

Nem akarásnak nyögés a vége - de ez a szexre nem vonatkozik.

Mindig arról fantáziáltam, milyen jó lenne két férfival egyszerre... Az
egyik mosogatna, a másik levinné a szemetet...

Ha az alkoholizmusnak van határa, akkor én kettős állampolgár vagyok.

A nők addig nem lesznek egyenlők a férfiakkal, amíg nem tudnak az utcán
végigsétálni kövéren és kopaszon azt gondolva, hogy csodálatosak, és
mindenki kívánja őket.

A kenderkötéllel történő akasztás függőséget okoz!

A hasfelmetszés erős gyomrot kíván.

Ha nem sikerül elsőre, akkor az ejtőernyős ugrás nem neked való.

Az én kisebbrendűségi komplexusom nem olyan jó, mint a tiéd.

A minőség és a mennyiség nem számít, csak sok legyen és jó!

Az Úr kedvelhette az egyszerű embereket. Olyan sokat teremtett belőlük.

Szívesen idézem önmagamat. Fűszerezi a társalgást.

Mindenki, aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának.

Ölni tudnék egy Béke Nobel-díjért!

Nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem az, hogy alacsony a
kerítése...

Addig röhögtünk a főnök viccén, amíg megértettük, hogy az a mai feladat
...

Az Úr nekem feladatot adott, mikor erre a világra küldött. De olyan
kurvára le vagyok maradva, hogy valszeg örökké fogok élni.

A házasság az egyetlen olyan bűn, amelyre még az egyház is megtagadja a feloldozást.

Az agyat a legjobban a sakk és az ökölvívás mozgatja meg...

Egy férfi nő nélkül olyan, mint egy púp hát nélkül...

Nagy jótétemény, ha egy nő nem szép. Ő ugyan szomorú emiatt, de a többi mind örül neki!

A születésnapomra kaptam egy levegő párásítót és egy légtisztítót.
Bezártam őket egy szobába, hadd küzdjenek meg egymással!

Óvakodj az állatoktól, ha inni mennek és az emberektől, ha inni voltak!

Én végeztem a feladat oroszlán részét: üvöltöttem!

Különös ember a házmester: este sört iszik, reggel havat hány.

A törhetetlen játékok legfőbb haszna, hogy ezekkel kiválóan össze lehet törni minden mást.

Kifordítva mindenki rózsaszín!

Mindenki színes bőrű, különben nem látszana!

Több férfi hagyná ott a családját, ha tudná, hogyan kell összecsomagolni.

Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.

Olyan nincs, hogy verekedés közben futballmeccs tör ki?

Attól, hogy nem értenek meg, még nem vagy művész!

Napról napra az újdonság varázsával ajándékoz meg az amnézia.

Normális vagyok, a hangok is megmondták...

A gyermek lényege: nagy hangzavar, rajta némi kosszal.

Ha a cápa a tenyeredből eszik, a lábadból is fog.

Így szólt az Úr Ádámhoz: Íme Éva. Válassz!

Egy pofa belém jött hátulról, mire közöltem vele, hogy szaporodjon és
sokasodjon, bár nem ezekkel a szavak kal.

Ha biológussal laksz együtt, jobb, ha nem torkoskodsz a hűtőből .

Nem iszom, nem dohányzom, nem nőzöm, minden nap hatkor kelek. De mindez
megváltozik, ha kikerülök a dutyiból.

Ha lesz gyerekem, veszek egy ikerbabakocsit, és azt mondom majd neki, hogy
volt egy ikertestvére, de nem fogadott szót...

Már látom a fényt az alagút végén... de miért dudál?

"Rövid leszek!" mondta a kígyó, és felmászott a sínekre...

Amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is.

Az élet bizonytalan. Kezdjük a desszerttel!

Bocs, kígyó, hogy csúfoltalak, amiért nincs lábad... Felejtsük el,és kezet rá, oké?

Az élet előttem áll, és nem látok tőle semmit.

Az alvástól megéhezem. Az evéstől elálmosodom. Az élet szép.

Annyira tettre kész vagyok, hogy a nevem valójában ige kellene, hogy legyen.

Ne vezess túl gyorsan, mert még lemarad az Őrangyalod.

Nem iszom vizet, mert halak szerelmeskednek benne.

Az élet attól szép, hogy bármi megtörténhet. És attól rossz, hogy meg is történik.

Ha ellenségeid lőtávolságon belül vannak, akkor te is.

Nem minden arany, ami hörcsög


Szólj hozzá!

Címkék: egysoros nap mondása

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr701673905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása