Állati

2010.02.14. 13:05 :: Beküldő

Egy tacskó és egy német juhász egymás mellett ülve türelmesen várakozik az állatorvosi rendelő várótermében. Mikor a gazdik szóba elegyednek, a két kutya is mesélni kezd...
- Te miért vagy itt? - kérdi a németjuhász.
- Hajjaj! - sóhajt a tacskó - a szomszéd kertben egy gyönyörű fiatal, őzbarna tacsilány költözött, és olyan segge van, de olyan... Szóval mikor tüzelt, nem tudtam ellenállni, átástam magam a kerítés alatt, és megadtam neki ami járt.
- Aha. - mondta a németjuhász - Ezt értem, de minek vagy állatorvosnál?
- Hajjaj! - sóhajt a tacskó újra. - Hogy ez többé ne forduljon elő, sajnos ki fognak herélni. Na de hagyjuk, most mesélj te is!
- Hát ez is jó story. Kint bóklásztam a kertben, hát látom ám, hogy a gazdasszonyom jó nagyokat hajolva gyomlálgat. Nem volt rajta bugyi, jó a szaglásom, minek tagadjam,  megkívántam. Megugrottam hátulról, és nagyon megdugtam..
- Hajjaj, akkor most téged is ki fognak herélni? - kérdi részvétteli hangon a tacskó.
- Nem, engem pedikűrözni hoztak...


Szólj hozzá!

Címkék: vicc állat

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr901612739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása