CV

2010.03.26. 17:09 :: Beküldő

Tisztelt Uram/Hölgyem,

Álláskeresési célzattal fordulok Önhöz, mellékelten csatolom önéletrajzomat. Ha felkeltettem érdeklodését, kérem lépjen kapcsolatba velem.

Név: Lakatos Gáspár
Kor: 29 év
Levelezési cím: Sárkeresztúr, Posta
Tanulmányok:

1981-1988 Sárkeresztúri Általános Iskola az iskolát elégséges eredménnyel, kitűnő sportteljesítménnyel végeztem, tanulmányaimat a 4. osztályban befejeztem.

1988-1990 Szegedi Csillag Intézmény emelt szintu, kefekötő szakmunkási bizonyítványt adó intézményt elvégeztem, jó magaviselettel végeztem

Munkahelyek:

1990-1991 egyéni vállalkozás:
halasztott fizetésű gépjárműbeszerzés és költségérzékeny áruházi beszerzés, adósságrendezés

1991-1993 Szegedi Csillag Intézmény
junior kommunális manager

1993 egyéni vállalkozás
magasszintu szervezett gépjárműbeszerzés és meggyőzéses tárgyalásos költségérzékeny áruházi beszerzés, orvoslátogatói munkakör, fájdalomcsillapító értékesítés, vadászfegyverek és önvédelmi készülékek értékesítése.

1993-1999 Szegedi Csillag Intézmény
higiéniai segédszervező

1999 egyéni vállalkozás
borászati vegyészmérnök, értékesítési manager, kintlevőségek managelése

1999-2000 Szegedi Csillag Intézmény
vezető higiéniai előadó

2000 egyéni vállalkozás
üzemanyagipari vegyészmérnök, értékesítési manager, postai szállítmányok ellenőrzése, nyugdíj újraelosztás, hosszú lejáratú kintlevőségek managelése

2000-2004 Szegedi Csillag Intézmény
regionális higiéniai főszervező munkaszerződésem közös megállapodással e hónapban lejár

Munkatapasztalatok:
* értékesítés gépkocsiértékesítésben szerzett tapasztalat, vegyészeti ismeretek

* tárgyalási készség adósságrendezés, meggyőzés, kiváló csapatjátékos vagyok de önállóan is képes vagyok munkavégzésre

* rugalmasság jól turöm a hosszabb idejű bezártságot

* költség érzékenység tárgyalási technikámnak köszönhetően a beszerzéseket a legalacsonyabb ajánlott ár alatt intézem

Nyelvtudás
cigány - anyanyelvi szint
magyar - társalgási szint
Egyéb jártas vagyok a bírósági ügyekben szeretem a kalandot, és a meggyőzéses tárgyalásos tevékenységeket hajtási engedéllyel rendelkezem.

Üdvözlettel:
Lakatos Gáspár


Szólj hozzá!

Címkék: szövegelés

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr661602497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása