Viccek a szexről

2010.09.20. 11:03 :: Beküldő

Székelynek átkiabál a román szomszéd.
- Szomszéd! Délután a postás megbaszta a feleségét a jászolban, mikor kukoricát morzsolt. Jó egy órán át gyömöszkölte! Én láttam!
- Nem szomszéd! A feleségem orvosnál volt délután, így 3,50-ért a feleséged morzsolt nálam kukoricát, de nem vonom le a béréből.

A férj boxmeccset néz a tévében, a felesége olvasgat mellette. Hirtelen felkiált a férj:
- Hát ezt nem hiszem el! Még négy perc sem telt el, és máris vége!
Mire a felesége:
- Aha, tudom, mit érzel...

- Apu! Egy meztelen férfi szaladgál az erdőben.
- Ugyan, hagyd már kislányom!
- Már háromszor hagytam, de negyedszerre is akarja...!

- Mi a különbség a nő és a vaddisznó között?
- A nőnek nem lesz földes az orra a makktól!

Meghívást kaptam egy korai magömlésről szóló konferenciára.
Tíz másodpercet késtem, de már mindenki elment.

Miért jok a szegedi csajok???
Mert nem azt mondják hogy még egyszer, hanem hogy még öccör...

A pap becsönget egy házba.
A kaputelefonon keresztül kiszól egy női hang: - Te vagy az, angyalkám?
A pap mosolyogva visszaszól: - Nem egészen, de ugyanaz a cég...


Szólj hozzá!

Címkék: vicc

A bejegyzés trackback címe:

https://mokalista.blog.hu/api/trackback/id/tr742292946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása